Ontmoetingsactiviteit Samen Eten

Als vervolg op de gebakjesactie in de Week tegen Eenzaamheid wordt een gezellige vervolgactiviteit georganiseerd. We verzorgen een heerlijk 3 gangen diner voor u en tijdens het eten in gesprek met tafelgenoten. Wij zorgen voor de gespreksonderwerpen, zorgt u voor de gezelligheid?

De volledige maaltijd, het tafelwater en koffie / thee bij het toetje zijn gratis. Wilt u tijdens het eten wat anders drinken, is dit voor eigen kosten. Aanmelden kan via de afbeelding hierboven of klik hier.

Voor het digitaal aanmelden heb je een emailadres nodig. Aanmelden kan ook telefonisch op 0546-571693 (op werkdagen tussen 9.00-12.30 uur).

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door de Lionsclub en de gemeente Wierden.