Warme maaltijden aan huis

Om inwoners te ondersteunen om zo lang mogelijk zelfstandig te blijven wonen, biedt De Welle verschillende diensten. De maaltijdservice is er daar één van. Een fijne oplossing voor als u (tijdelijk) niet meer zelf kunt koken. De Welle werkt hiervoor nauw samen met Het Streekfornuus in Almelo.

Rechtstreeks bestellen
Het bestellen van de maaltijden doet u rechtstreeks bij Het Streekfornuus via telefoon 0546-702073, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. Ook als u vragen heeft over menukeuzes en dieetwensen kunt u hier terecht. De maaltijden van Het Streekfornuus worden ambachtelijk bereid door professionele koks. Zij kunnen uw maaltijden aanpassen aan uw dieetwensen. U heeft hierbij de keuze uit warme en koelverse maaltijden. Het spreekt voor zich dat alle maaltijden voldoen aan de richtlijnen van het Voedingscentrum.

Bezorging door vrijwilligers
Vrijwilligers van De Welle bezorgen de warme maaltijden op de door u gewenste dagen (maandag tot en met vrijdag) rond de middag bij u thuis. U kunt gelijk aan tafel.

U bent niet verplicht om elke dag een warme maaltijd te bestellen. U geeft zelf aan op welke dag(en) u een maaltijd wilt ontvangen. Per dag kunt u kiezen uit verschillende hoofdmaaltijden met naar keuze soep of een toetje. Voor het weekend kunt u koelverse maaltijden bestellen. Deze worden de vrijdag ervoor bij u thuisbezorgd.

Meer weten?
Neem geheel vrijblijvend contact op met De Welle of Het Streekfornuus. Wij helpen u graag verder.