Activiteiten in Het Reggedal in juni

In juni organiseert Het Reggedal in samenwerking met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom! De activiteiten beginnen om 14.30 uur in de activiteitenzaal van Het Reggedal en de deelnamekosten zijn € 3,50 per activiteit per keer, tenzij anders vermeld.

Zo kan men wekelijks aansluiten bij het handwerken op de maandagmiddag. Dinsdags om 9.30 uur is de mogelijkheid om gezellig kaartjes te maken en op dinsdagmiddag kan men de spieren losmaken tijdens ‘Bewegen op de stoel’.

Op 2 juni vindt om 10.00 uur de maandelijkse Overijsselse Ziekenomroep plaats en kan er samen gezongen worden. Ook kan men verzoeknummers aandragen om te zingen.

Voor de liefhebbers is er op 2 juni en op 30 juni een pubquiz. Hierbij worden muziekgerelateerde vragen gesteld. Dit keer is het thema ‘Ik hou van Holland’.

Een week later op 9 juni is er een gezellig samenzijn. Tijdens deze middag kan men gezellig bij elkaar zitten en wat kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.

Op woensdagmiddag 14 juni wordt er een spelletjesmiddag georganiseerd. Denk aan sjoelen, Japans biljart, rummikub, ringwerpen en nog veel meer.

Op 15 juni vindt er om 14.30 uur op het buitenterrein een roofvogeldemonstratie plaats, gegeven door Valkenvlucht. De kosten hiervoor bedragen €5,- p.p. inclusief een hapje en een drankje. Mocht u vervoer nodig hebben, dan kan de Mooi Meegenomen Bus van De Welle mogelijk uitkomst bieden.

Op vrijdag 16 juni en op woensdag 28 juni is er bingo, waarbij leuke prijsjes te winnen zijn.

Op woensdag 21 juni kunt u uw creativiteit de vrije loop laten tijdens het onderdeel ‘creatief met knopen’. Een gezellig middag waarbij heerlijk geknutseld wordt onder het genot van een drankje en een gezellig praatje.

De muzikale liefhebber kan zijn hart ophalen op vrijdag 23 juni tijdens de zangmiddag  onder leiding van Erna.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor één of meerdere van bovenstaande activiteiten?  Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.