Maaltijdservice

Als het moeilijker wordt om zelf te koken, als het boodschappen doen bezwaarlijk wordt, als u toch graag zo lang mogelijk zelfstandig wilt blijven wonen, biedt de maaltijdservice van Stichting De Welle uitkomst!

Waaruit kunt u kiezen?

Maaltijden aan huis

1. Diepvriesmaaltijden

Eenmaal per week brengt een groep enthousiaste en betrokken vrijwilligers de maaltijden bij u thuis. Een doos bevat 7 diepgevroren maaltijden.

Prijslijst per 1 januari 2019
Of vraag de gratis catalogus aan via telefoon 0548-638826 of stuur een e-mail naar maaltijden@stichtingdewelle.nl.

1. Warme maaltijden aan huis

Dagelijks van maandag tot en met vrijdag tussen 12.00 en 12.45 uur wordt de warme maaltijd bij u thuis geleverd. Voor het weekend bestaat de mogelijkheid twee diepvriesmaaltijden te bestellen. Deze worden dan vrijdag met de warme maaltijd geleverd.

Voor de goede orde: u bent niet verplicht elke dag een warme maaltijd te bestellen. U kunt via een tweewekelijks menu aangeven wanneer en wat u wilt eten. Naast de hoofdmaaltijd kunt u soep, salade, fruit, appelmoes en/of een dessert bijbestellen.

Voorbeeldmenu
Meer informatie en prijzen warme maaltijden aan huis

Subsidieregeling
Stichting De Welle kent een subsidieregeling voor mensen met een laag inkomen. Voor meer informatie kunt u bellen met Annette Vrielink (dinsdag-, woensdag- en donderdagmorgen) via telefoonnummer 0548-638826. U kunt ook mailen naar maaltijden@stichtingdewelle.nl

Samen eten

Samen eten met anderen kan in één van de socioruimtes in de gemeente Hellendoorn of in ’t Zumpke in Enter. Hier wordt gekookt door een team van enthousiaste vrijwilligers en geniet u van het gezellig samen eten met elkaar. U bent van harte welkom! De maaltijden (voor-, hoofd- en nagerecht) kosten € 6,80. Aanmelden kan telefonisch tussen 9.00 en 12.30 uur via 0548-638810 of door een e-mail te sturen naar info@stichtingdewelle.nl. Ook als u zich als deelnemer wilt afmelden, kunt u hier terecht (minimaal 1 dag van tevoren).

Bendien Smitshof:
Elke donderdag om 12.30 uur