Maaltijdservice

LOCATIE NIJVERDAL

Als het moeilijker wordt zelf te koken, als het boodschappen doen bezwaarlijk wordt, als u toch graag zo lang mogelijk zelfstandig wilt blijven wonen, biedt de maaltijdservice van Stichting De Welle uitkomst!

Stichting De Welle kent een subsidieregeling voor mensen met een laag inkomen. Voor meer informatie kunt u bellen met Annette Vrielink (di, wo, do-morgen) via telefoonnummer 0548-638826. U kunt ook mailen naar maaltijden@stichtingdewelle.nl

Waaruit kunt u kiezen?

1. Diepvriesmaaltijden

Eenmaal per week op de woensdagochtend en woensdagavond brengt een groep enthousiaste en betrokken vrijwilligers de maaltijden bij u aan huis. Een doos bevat 7 diepgevroren maaltijden. Meer informatie.  Prijslijst per 1 januari 2019 Ook kunt u een gratis catalogus toegestuurd krijgen. Bel (0548-638826) of mail naar maaltijden@stichtingdewelle.nl

1. Warme maaltijden aan huis

Dagelijks van maandag tot en met vrijdag  tussen 12.00 en 12.45 uur wordt de warme maaltijd thuis bij u geleverd. Voor het weekend bestaat de mogelijkheid 2 diepvriesmaaltijden te bestellen. Deze worden dan vrijdag met de warme maaltijd geleverd.

Voor de goede orde: u bent niet verplicht elke dag een warme maaltijd te bestellen. U kunt via een tweewekelijks menu aangeven wanneer en wat u wilt eten. Naast de hoofdmaaltijd kunt u soep, salade, fruit, appelmoes en/of een dessert bijbestellen.

Voorbeeldmenu

Meer informatie en prijzen warme maaltijden aan huis.

Samen eten bij een van onze 4 socioruimte
Bendien Smitshof:
Wekelijks op de donderdag wordt hier om 12.30 uur een warme maaltijd verzorgd.

De Cirkel:
Dagelijks van maandag tot en met vrijdag om 12.00 uur en elke eerste zondag van de maand om 12.30 uur wordt er een warme maaltijd verzorgd.

Kulturhus Kruidenwijk:
Elke woensdag tussen 12.00 en 13.00 uur kunt u aanschuiven voor een warme maaltijd.

Noaberhuus Hellendoorn:
Elke vrijdag van 12.00 tot 13.30 uur kunt u aanschuiven voor een warme maaltijd.

In de socioruimtes wordt er gekookt door een team van enthousiaste vrijwilligers. U kunt dan genieten van het gezellig samen eten met elkaar. U bent in de socioruimtes van harte welkom! De maaltijden (voor-, hoofd- en nagerecht) kosten € 6,80.

Annette Vrielink

Gerdie de Hoop