Maaltijdservice

Als het moeilijker wordt om zelf te koken of boodschappen te doen, kan de maaltijdservice van De Welle uitkomst bieden. U kunt hierbij kiezen uit een afwisselend aanbod van warme maaltijden. Vrijwilligers brengen deze op de gewenste dag(en) rond de middag bij u thuis. Wilt u liever zelf bepalen hoe laat u eet? Dan zijn diepvriesmaaltijden een optie. Deze worden één keer per week bij u thuisbezorgd. Voor alle maaltijden geldt dat deze dezelfde voedingswaarde hebben als een door uzelf bereide maaltijd. Ook kan rekening worden gehouden met uw dieetwensen, zoals suikervrij, glutenvrij, vetarm of natrium-arm. Lees hier de persoonlijke ervaring van één van onze klanten.

Of vindt u het gezelliger om samen met anderen te eten? Dat kan in verschillende socioruimtes in de gemeente Hellendoorn en de gemeente Wierden. We zetten de mogelijkheden graag voor u op een rij.

Warme maaltijden aan huis

Dagelijks van maandag tot en met vrijdag tussen 12.00 en 12.45 uur wordt de warme maaltijd bij u thuis geleverd. Voor het weekend bestaat de mogelijkheid twee diepvriesmaaltijden te bestellen. Deze worden dan vrijdag met de warme maaltijd meegeleverd.

Voor de goede orde: u bent niet verplicht elke dag een warme maaltijd te bestellen. U kunt via een tweewekelijks menu aangeven wanneer en wat u wilt eten. Naast de hoofdmaaltijd kunt u soep, salade, fruit, appelmoes en/of een dessert bijbestellen.

Voorbeeldmenu
Meer informatie en prijzen warme maaltijden aan huis

Diepvriesmaaltijden

Eenmaal per week brengt een groep enthousiaste en betrokken vrijwilligers de maaltijden bij u thuis. Een doos bevat 7 diepgevroren maaltijden, zodat u de hele week kunt eten. En omdat u de maaltijden zelf warm maakt, bepaalt u zelf hoe laat u eet. Uiteraard kunt u de maaltijden ook bewaren voor een andere keer. Bij een temperatuur van -18°C zijn deze minimaal 9 maanden houdbaar. U kunt dus zelf beslissen hoe vaak u een doos besteld. Wanneer u uw bestelling op woensdag voor 16.00 uur doorgeeft, worden de maaltijden een week later op woensdag bij u thuis bezorgd (tijdstip in overleg). Bestellen kan via de bestelbon, telefonisch via 0548-638810 of door een e-mail te sturen naar maaltijden@stichtingdewelle.nl.

Prijslijst per 4 november 2019
Of vraag de gratis catalogus aan via telefoon 0548-638810 of stuur een e-mail naar maaltijden@stichtingdewelle.nl.
U kunt ook gebruik maken van de probeeractie. Voor € 19,95 ontvangt u 5 maaltijden. Neem contact op met De Welle voor meer informatie. We informeren u graag over de mogelijkheden.

Samen eten

Vindt u het gezellig om samen met anderen te eten? Dat kan in één van de socioruimtes in de gemeente Hellendoorn of in ’t Zumpke in Enter. Hier wordt gekookt door een team van enthousiaste vrijwilligers en geniet u van het gezellig samen eten met elkaar. U bent van harte welkom! De maaltijden (voor-, hoofd- en nagerecht) kosten € 6,80. Onbeperkt pannenkoeken inclusief toetje kan voor € 4,- per persoon (kinderen tot 4 jaar gratis).

Aanmelden kan telefonisch tussen 9.00 en 12.30 uur via 0548-638810. Ook als u zich als deelnemer wilt afmelden, kunt u hier terecht (minimaal 1 dag van tevoren).

Bendien Smitshof, Nijverdal:
Elke donderdag om 12.15 uur

Buurthuis De Leemkamp, Marle:
Elke 4e dinsdag van de maand van 10.00 tot 13.30 uur

De Cirkel, Nijverdal:
Van maandag tot en met vrijdag om 12.00 uur
Elke eerste zondag van de maand om 12.30 uur
Elke eerste dinsdag van de maand worden er om 17.00 uur pannenkoeken gebakken voor alleenstaanden en senioren, met of zonder (klein)kinderen.

Kulturhus Kruidenwijk, Nijverdal:
Elke woensdag tussen 12.00 en 13.00 uur