Goede voornemens en tijd over?

Kom zaterdag 13 januari a.s. naar de Vrijwilligersfair in Hellendoorn en laat je inspireren!

Heb jij goede voornemens voor 2024? Een beter mens zijn, iets goeds doen voor een ander, nieuwe mensen ontmoeten, jezelf ontwikkelen, je netwerk vergroten, of vul maar in. Dan is vrijwilligerswerk  een manier om hiermee aan de slag te gaan.

Om inspiratie op te doen, maar ook om te laten zien welke soorten vrijwilligerswerk er zijn, organiseert De Welle op zaterdag 13 januari van 13.30 tot 16.00 uur een Vrijwilligersfair in het Huis voor Cultuur en Bestuur in Nijverdal.

HellendoornDoet!
Ook als je niet precies weet wat je wilt of kunt, ben je van harte welkom. Er zijn meerdere organisaties aanwezig die je kunnen informeren over verschillende soorten vrijwilligerswerk. Kom je er niet uit? Geen paniek! De vrijwilligers van HellendoornDoet! (onderdeel van De Welle) zijn er ook. Als spin in het maatschappelijke web kunnen zij samen met jou kijken bij welk vrijwilligerswerk jouw kwaliteiten en interesses het beste passen. Geheel vrijblijvend en zonder verdere verplichtingen.

Ook voor organisaties
Wil je als organisatie op deze vrijwilligersfair aanwezig zijn? Geef je dan op via hellendoorndoet@stichtingdewelle.nl. Of stuur een appje naar 06-28211059.