Activiteiten in Het Reggedal in januari

Ook in het nieuwe jaar organiseert Het Reggedal samen met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten (zie programmaoverzicht). Alle senioren in Enter zijn hierbij van harte welkom!

Voor een aantal activiteiten is aanmelden vooraf noodzakelijk:

• Op woensdag 24 januari is er om 19.00 uur een optreden van het koor Jokoenda uit Enter. Tijdens deze muzikale avond kunt u genieten van de fantastische liederen van dit gemende koor. Ze worden hierbij instrumentaal begeleid. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. De kosten voor deze avond bedragen €5,- p.p.
  • Op vrijdag 26 januari kunt gezellig aanschuiven bij de maandelijkse Bingo. Hierbij zijn leuke prijsjes te winnen. Deze middag begint om 14.30 uur en deelname kost €3,50 inclusief een hapje en een drankje.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor bovenstaande activiteiten? Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.

Maandelijkse wijkmaaltijd voor thuiswonende ouderen

Lijkt het u heerlijk om een gezonde warme maaltijd te eten zonder dat u hiervoor zelf in de keuken hoeft te staan? En heeft u behoefte aan gezelschap tijdens de maaltijd? Meldt u zich dan snel aan voor de wijkmaaltijd op donderdag 25 januari a.s. om 17.00 uur in het activiteitencentrum van Het Reggedal. Samen met andere dorpsbewoners geniet u van een heerlijke maaltijd onder het genot van een gezellig gesprek.

Deze maandelijkse wijkmaaltijd wordt u aangeboden door Carint Reggeland in samenwerking met De Welle. Thuiswonende ouderen in Enter worden van harte uitgenodigd om hierbij aan te schuiven. De kosten zijn €13,50 per persoon. Opgeven kan tot één week van tevoren via reggedal-activiteitencentrum@carintreggeland.nl of door te bellen met 06-50161005.