Het Reggedal voor iedereen

Het Reggedal in Enter organiseert samen met De Welle ook in november weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom! Het programma van november staat in het teken van warmte in de koude wintermaanden.

Zo staat er op zaterdag 11 november een optreden gepland van kinderkoor Eigenwijz uit Enter. Tijdens deze muzikale avond kunt u genieten van vrolijke liederen van deze enthousiaste groep. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. De avond begint om 18.00 uur en de kosten bedragen €5,- p.p.

Op woensdag 15 november wordt er een heerlijke high tea geserveerd. Er is voor elk wat wils en genoeg thee om lekker bij op te warmen en een praatje te maken. Deze middag begint om 14.30 uur en de kosten bedragen €5,- p.p.

Benieuwd naar het volledige programma? Klik dan op de afbeeldingen hieronder:

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor één of meer van bovenstaande activiteiten?  Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.