Kunst in Wierdense etalages

Tijdens de Week van de Amateurkunst van 30 juni tot en met 7 juli is er een expositie van kunstenaars uit Wierden. De kunstwerken zijn te bewonderen in de etalages van ruim 30 winkels in het centrum van Wierden.

Per winkel exposeert er één kunstenaar. Onder de kunstenaars bevinden zich ook leden van de schilderclub van De Welle. Zij komen elke maandagochtend samen in het gebouw van De Welle aan de Dr. G.H. Beensweg 21 in Wierden. Hier werken zij aan hun schilderijen en inspireren elkaar met tips en adviezen.

De resultaten van hun wekelijkse inspanningen staan dus vanaf 30 juni in de schijnwerpers van de Wierdense etalages.  En echte kijktip voor kunstliefhebbers om een rondje langs de winkels te maken.