Workshop haken bij De Welle

De maand juli staat in de gemeente Wierden in het teken van de amateurkunst. Ook handwerken is hier een vorm van. Daarom organiseert De Welle komende maand elke dinsdagmiddag een workshop haken in de bibliotheek van Wierden.

Twee enthousiaste vrijwilligers zitten wekelijks tussen 13.30 en 15.30 uur voor je klaar om je de beginselen van het haken bij te brengen. Dit doen ze aan de hand van ‘granny squares’. Alle vierkantjes die tijdens deze middagen door de deelnemers worden gehaakt, worden verzameld en aan het eind van de maand aan elkaar gezet zodat er een zogenoemd ‘troostdekentje’ ontstaat. Deze deken wordt gedoneerd aan een goed doel.

Aanmelden voor deze workshop is niet nodig. Je kunt op genoemde tijden en dagen binnenlopen wanneer het jou uitkomt en zo vaak als je wilt meedoen. Deelname is gratis. Wel vragen we je om zo mogelijk je eigen garen of haaknaalden meenemen.