Activiteiten in Het Reggedal in december

Het Reggedal organiseert samen met De Welle ook in december weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Het programma staat deze maand in het teken van kerst. Alle senioren in Enter zijn hierbij van harte welkom!

Zo staat er op dinsdagavond 12 december een optreden gepland van het koor ‘His Masters Voices’ uit Enter. De samenstelling van dit gospelkoor is een mooie mix van man, vrouw, jong en oud. Samen zingen ze interkerkelijke liederen met veel passie. De avond begint om 19.00 uur en de kosten, inclusief een hapje en drankje, bedragen € 5,- per persoon.

Op zaterdag 23 december staat er opnieuw een muzikaal optreden op het programma. Ditmaal van het themakoor. Zij brengen prachtige kerstliederen ten gehore. De middag begint om 14.30 uur en de kosten, inclusief een hapje en drankje, bedragen eveneens € 5,- per persoon.

In verband met de voorbereidingen is het voor deze twee activiteiten noodzakelijk dat u zich vooraf aanmeldt. Neem hiervoor contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.

Voor een volledig overzicht van de decemberactiviteiten in Het Reggedal verwijzen we u graag naar de posters. Voor alle andere activiteiten die hierop vermeld staan, is vooraf aanmelden niet nodig. Iedereen is hierbij van harte welkom!