Knallend het jaar uit, met sportinstuif & lasergamen

Sportinstuif 2023
In de voorbije weken waren onze buurtsportcoaches op vrijdagmiddag (vaak) te vinden in sporthal De Zomp te Enter. Het is fantastisch om te zien hoeveel animo er voor deze activiteit(en) is (geweest) en hoeveel plezier de deelnemers ervaren tijdens deze laagdrempelige sportactiviteit.

‘Knallend het jaar uit’!
Komende vrijdag staat alweer de laatste sportinstuif van 2023 op het programma. En dit belooft een ‘knaller’ te worden: 1/3 van de sporthal wordt namelijk omgeturnd tot lasergame-arena. Hoe gaaf is dat? De lasergame-activiteit  is van 15.00 tot 17.00 uur en bestemd voor kinderen in de leeftijd van 5 t/m 10 jaar. De kosten hiervoor bedragen € 2,50. Opgave is mogelijk via  Aanmeldformulier Sportinstuif – 15 december 2023 – Stichting De Welle.

Ook lasergamen voor jongeren 10+
Ook voor jongeren (10+) is er een mogelijkheid om komende vrijdag in Enter te lasergamen. Onze jongerenwerkers zijn namelijk van 18.00 tot 19.30 uur te vinden in sporthal De Zomp. Dan wordt de hele sporthal als lasergame-arena gebruikt. Ben je ouder dan 10 jaar en lijkt het jou supertof om hieraan deel te nemen? Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar jongerenwerk@stichtingdewelle.nl. De kosten voor het lasergamen 10+ bedragen €3,00 per persoon.