EHBO bij Vrouwen voor Vrouwen

Wat te doen bij kleine ongelukken in en rond het huis? Dat is het thema voor de volgende bijeenkomst van Vrouwen voor Vrouwen. Deze vindt plaats op donderdag 30 november a.s. bij Kleurrijk in Nijverdal. Inloop vanaf 9.30 uur.

De deelnemers volgen dan een workshop Eerste Hulp Bij Ongelukken (EHBO). Deze workshop is met name gericht op wat je moet doen bij ongelukjes, die bij iedereen in en om het huis weleens voorkomen. Denk aan brand- en snijwonden, etc. Altijd goed om te weten wat je wel of juist niet moet doen, zodat je niet in paniek raakt.

Iedereen is van harte welkom.

Vrouwen voor vrouwen is een initiatief van De Welle. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Petra de Vries, p.devries@stichtingdewelle.nl of 06-43274974.