Maak iemand blij met een kerstkaart!

Ook dit jaar organiseert De Welle een kerstkaartenactie voor mensen, die in deze periode van het jaar wel wat extra aandacht kunnen gebruiken.

Kerst staat voor velen in het teken van licht en warmte en samen zijn met familie en vrienden, gezelligheid en dankbaarheid. Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Voor sommige mensen is de decembermaand vooral een moeilijke tijd. Met deze kerstkaartenactie willen we zoveel mogelijk inwoners die zich alleen voelen, van jong tot oud, een warme kerstwens bezorgen.

Doe je mee?
Maak of schrijf een kerstkaart met een leuke, mooie of bijzondere tekst. Stop deze in een open envelop, plak er een postzegel op en doe deze in de speciale kerstbrievenbus van De Welle. Wij zorgen er dan voor dat deze kerstkaart namens jou wordt verstuurd naar iemand die dit gebaar zeker kan waarderen. Hoe meer kaarten, hoe meer mensen we blij kunnen maken. Want hoe fijn is het om te ervaren dat er aan je gedacht wordt.

Kerstbrievenbus De Welle
Van woensdag 29 november tot en met 15 december staat er een speciale kerstbrievenbus bij de balie van De Welle. Kerstkaarten kunnen elke werkdag tussen 9.00 en 17.00 uur worden ingeleverd.

• De Welle Nijverdal: Constantijnstraat 32a
  • De Welle Wierden: Dr. G.H. Beensweg 21