Het Reggedal voor iedereen

Het Reggedal organiseert samen met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten in de maand oktober. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom! Het programma van oktober staat in het teken van muziek en gezelligheid.

Zo staat er op woensdag 11 oktober een optreden gepland van het levensliederenkoor met Hart & Smart uit Nijverdal. Tijdens deze muzikale middag die begint om 14.30 uur kunt u genieten van Hollandse smartlappen tot hedendaagse Nederlandse hits. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. De kosten voor deze middag bedragen €5,- p.p.

Op vrijdag 27 oktober staat de middag in het teken van het Oktoberfest. Tijdens deze middag zal er bijpassende muziek gedraaid worden en wordt u voorzien van lekkere snackjes. Deze middag begint om 14.30 uur en de kosten bedragen eveneens €5,- p.p.

Voor een compleet overzicht verwijzen we u graag naar de flyers.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor één van deze activiteiten?  Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.