Blokje om met De Welle

Maakt u graag een wandelingetje, maar heeft u moeite met lopen? Gebruikt u bijvoorbeeld een rollator of loopt u met een wandelstok? Of voelt u zich fijner als u samen met anderen kunt wandelen? Dan bent u van harte welkom bij één van de wandelingen die De Welle organiseert in samenwerking met Scootmobiel Service Nijverdal.

Samen met andere deelnemers en onder begeleiding van leefstijlcoaches van De Welle loopt u een blokje om. Een korte wandeling, waarbij rekening wordt gehouden met wat u kunt. Zo nodig pauzeren we onderweg. U geeft het tempo aan. Bij terugkomst staan de koffie en thee voor u klaar en vertelt een fysiotherapeut over hoe bewegen helpt om sterk te blijven staan. Als extra service kunt u uw rollator gratis laten controleren door Scootmobiel Service Nijverdal. Kleine reparaties kunnen ter plekke worden uitgevoerd.

Data en startlocaties:

• Woensdag 4 oktober 2023 om 10.00 uur bij De Welle, Dr. G.H. Beensweg 21 in Wierden.
  • Woensdag 4 oktober 2023 om 14.00 uur bij FysioCentrum Nijverdal, Molenweg 9a in Nijverdal
  • Woensdag 11 oktober 2023 om 14.00 uur bij ’t Akkerhus, Ypeloschoolweg 2B in Ypelo.

Heeft u vragen of wilt u zich aanmelden? Neem dan contact op met de leefstijlcoaches van De Welle, telefoon 0546-571693 (Wierden en Ypelo) of 0548-638810 (Nijverdal) of stuur een e-mail naar leefstijlcoaches@stichtingdewelle.nl.