Jongerencentrum Place2Be, de plek voor jongeren

Ben je tussen de 12 en 25 jaar? En zoek je een plek waar je met andere jongeren een potje kunt poolen, gamen of gewoon lekker kunt chillen? Dan is het jongerencentrum van De Welle jouw Place2Be!

Place2Be is een laagdrempelige, veilige plek voor jongeren met gratis toegang. Iedereen is er welkom en er is altijd iets te doen. Je krijgt bij ons de ruimte om mee te denken over nieuwe activiteiten en te helpen met de organisatie en realisatie ervan. Naast een pooltafel en PlayStation staat er een kast vol spelletjes en nog veel meer. Naast dat het gezellig en leuk is, is er altijd ruimte om ook minder leuke dingen te bespreken met onze jongerenwerkers wanneer jij ergens tegenaan loopt en hulp nodig hebt.

Het jongerencentrum is doordeweeks geopend op woensdagmiddag (14.00-17.00u), donderdagavond (18.30-21.30u), vrijdagmiddag (14.00-17.00u) en vrijdagavond (19.00-22.00u) én op de eerste zondag van de maand (14.00-17.00u). Je vindt Place2Be aan de Duivecatelaan 4 in Nijverdal.

Samen Eten
Heb je zin om een keer mee te eten? Ook dat kan! Elke vrijdag om 17.00 uur. We doen dan eerst met elkaar de boodschappen, gaan gezamenlijk koken, tafel dekken en natuurlijk ook weer afruimen. Aanmelden kan in Place2Be of door een appje te sturen naar jongerenwerker Christina (06-81791622) of Leon (06-18737800). De bijdrage voor het Samen Eten is €1,- per persoon.