Opening balie De Welle in bibliotheek Wierden

Iedereen doet mee! Deze slogan staat centraal voor de samenwerking van De Welle en de bibliotheek in Wierden. Op 4 maart opent De Welle in de bibliotheek aan de Pouliestraat 2 een eigen informatiebalie. De Welle heeft voor de locatie van de bibliotheek gekozen vanwege de centrale ligging. Inwoners lopen hier gemakkelijk even naar binnen. Voor een goed boek, informatie of om andere mensen te ontmoeten.

En vanaf 4 maart kunnen inwoners van de gemeente Wierden hier dus ook terecht met vragen op het gebied van welzijn en vrijwilligerswerk. Wilt u meer weten over de ontmoetingsactiviteiten in uw gemeente, heeft u een vervoers- of andere ondersteuningsvraag of overweegt u om vrijwilligerswerk te gaan doen? Medewerkers en vrijwilligers van De Welle helpen u graag verder. De balie van De Welle is elke werkdag geopend van 9.00 tot 12.30 uur.

Op 4 maart a.s. om 16.00 uur is de officiële opening. Iedereen is hierbij van harte welkom.