Kom ook naar Social Friday op 29 september!

Veel jongeren willen graag nieuwe mensen ontmoeten, maar weten niet goed hoe ze dat moeten aanpakken. Herken jij dit? Social Friday has your back! In heel Nederland wordt op 29 september een Social Friday georganiseerd voor jongeren vanaf 12 jaar. In de gemeente Hellendoorn en de gemeente Wierden wordt dit georganiseerd door het jongerenwerk van De Welle. Kom je ook?

Sociale boost
Social Friday wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd door JoinUs. Doel is om jongeren te helpen om op sociaal vlak weer beter in hun vel te zitten. Jolanda van Gerwe, oprichter JoinUs, “Dat broodnodige zetje is precies wat Social Friday biedt aan jongeren. Op tientallen plekken in het hele land kunnen zij anderen ontmoeten tijdens een toffe Social Friday-activiteit: een gezellige avond met andere jongeren die óók dat steuntje in de rug nodig hebben. Jongeren ontmoeten alleen maar gelijkgestemden die het ook fijn vinden om nieuwe mensen te leren kennen.”

In Nijverdal en in Wierden
Zowel in Nijverdal als in Wierden organiseert het jongerenwerk van De Welle een gezellige barbecue met aansluitend een PubQuiz. De barbecue start om 18.00 uur. Uiteraard wordt rekening gehouden met verschillende dieetwensen (halal, vega, vegan, etc). Om 19.30 uur begint de PubQuiz. Ben jij er gezellig bij? Onze jongerenwerkers helpen je deze avond op weg. Schrijf je snel in via www.socialfriday.nl!

• Jongerencentrum Place2Be, Duivecatelaan 4 in Nijverdal met jongerenwerkers Leon en Leonie.
  • Terrein Stichting Kandjoli, Chris Soumokilstraat 69a in Wierden met jongerenwerkers Christina en Mark.

Week tegen Eenzaamheid
Social Friday is onderdeel van de Week tegen Eenzaamheid. De avond is een initiatief van Join Us, een stichting die eenzaamheid bij jongeren aankaart en aanpakt. Samen laten we jongeren meedoen!