Aandacht voor elkaar met de gebakjesactie in de gemeente Wierden

Met een luisterend oor en een gesprekje kun je het verschil maken voor een ander. Ga op 3 of 4 oktober bij een inwoner in de gemeente Wierden op bezoek die volgens jou wel wat extra aandacht kan gebruiken. Jij gaat op de koffie en wij zorgen voor de gebakjes! Deze actie is onderdeel van de landelijke Week tegen Eenzaamheid.

Jong en oud, arm en rijk, eenzaamheid komt in het leven voor en in alle lagen van de bevolking. Vriendschappen kunnen door allerlei omstandigheden verwateren. En het is niet voor iedereen vanzelfsprekend om met anderen contact te leggen of nieuwe vriendschappen te sluiten. Ook in de gemeente Wierden worstelen mensen met eenzaamheidsgevoelens.

Daarom is er van 28 september t/m 4 oktober  extra aandacht voor ontmoeten en verbinden tijdens de landelijke Week tegen Eenzaamheid. Als inwoner van de gemeente Wierden kun jij helpen om juist in deze week verbinding te leggen met een ander. Het is fijn als mensen het gevoel ervaren dat er naar hen wordt omgekeken. Het mooie van geven is dat je er zelf ook veel voor terugkrijgt: een blij gevoel, interessante ontmoetingen en wie weet mooie blijvende contacten. Een klein gebaar met een groot effect!

Aanmelden

Om te zorgen dat jouw gebakjes voor je klaar staan, is reserveren noodzakelijk. Eén reservering is goed voor twee gebakjes. Aanmelden kan van 11 t/m 28 september via www.stichtingdewelle.nl/gebakjesactie of door te bellen met De Welle: 0546-571693 (tussen 9.00-12.30 uur).

Gebakjes ophalen

Je kunt jouw gebakjes op 3 of 4 oktober tussen 9.30 en 15.30 uur ophalen (mits vooraf aangemeld, zie aanmelden hierboven) bij Bakker Vos in Wierden of Bakker Otten in Enter.