Startochtend Vrouwen Voor Vrouwen

Nu de zomerperiode bijna voorbij is en de meeste mensen hun vakantie erop hebben zitten, start De Welle ook weer met de ochtenden van Vrouwen voor Vrouwen. Op dinsdagochtend 19 september is de eerste bijeenkomst van het nieuwe seizoen. Tijdens een kopje koffie of thee horen we graag hoe het met iedereen gaat. Daarna maken we samen met onze collega Mina Touye een Irakese lekkernij, die we uiteraard ook met elkaar gaan proeven.

Vind je het leuk om andere vrouwen te ontmoeten? Ben je nieuwsgierig naar andere culturen? Of heb je gewoon zin in een kop koffie en een lekkernij? Je bent van harte welkom! Vanaf 09.30 uur staan de deuren van de Bendien Smitshof 38 voor je open. We sluiten uiterlijk om 12.00 uur. We zien je graag!

Heb je nou vragen of wil je meehelpen met het organiseren, bel of mail met Petra de Vries, p.devries@stichtingdewelle.nl, tel. 0643274974.