Ritten Mooi Meegenomen Bus in september vanuit de gemeente Wierden

In september zijn er twee ritten gepland met de Mooi Meegenomen Bus van De Welle vanuit de gemeente Wierden:

• Woensdag 13 september 2023: Toertocht over de Sallandse heuvelrug en genieten van de bloeiende heide.
  • Woensdag 27 september 2023: Bezoek aan museumboerderij De Wendezoele in Delden.

Voor meer informatie: zie programma.

De Mooi Meegenomen-bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u thuis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit. Voor meer informatie over beide uitjes en om u aan te melden, kunt u terecht op www.stichtingdewelle.nl. Aanmelden kan ook telefonisch via De Welle op 0546-571693 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur.

De Welle organiseert maandelijks diverse uitstapjes met de Mooi Meegenomen-bus. Wenst u het programma persoonlijk te ontvangen? Stuur dan een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl.