Mooi Meegenomen bus

Ritten in september met de Mooi Meegenomen Bus vanuit de gemeente Hellendoorn

In september zijn er zes ritten gepland met de Mooi Meegenomen Bus vanuit de gemeente Hellendoorn.
Het programma vindt u hier.

De Mooi Meegenomen-bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u thuis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit (zie programma). Aanmelden kan ook telefonisch via De Welle op 0548-638800 van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur.

De Welle organiseert maandelijks diverse uitstapjes met de Mooi Meegenomen-bus. Wenst u het programma persoonlijk te ontvangen? Stuur dan een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl.