Zomeruitjes Mooi Meegenomen bus vanuit de gemeente Wierden

De Welle biedt ook in de maand augustus weer gezellige uitstapjes aan met de Mooi Meegenomen-bus vanuit de gemeente Wierden.

• Op woensdag 2 augustus gaat de bus naar de Hellendoornse Zomp voor een ontspannende rondvaart op de Regge.
  • Op 16 augustus kunt u een reisje maken met de stoomtrein van het spoorwegmuseum in Haaksbergen. Eventueel kunt u gebruik maken van een lift. Geniet van de nostalgie van de trein en de prachtige omgeving tijdens deze bijzondere rit naar Boekelo. Het belooft een fijne middag te worden voor alle deelnemers.

De Mooi Meegenomen-bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u thuis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit. Voor meer informatie over beide uitjes en om u aan te melden, kunt u terecht op www.stichtingdewelle.nl. Aanmelden kan ook telefonisch via De Welle op 0546-571693 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur.

De Welle organiseert maandelijks diverse uitstapjes met de Mooi Meegenomen-bus. Wenst u het programma persoonlijk te ontvangen? Stuur dan een berichtje naar m.devries@stichtingdewelle.nl.