ontmoeting Reggedal

Zomerse ontmoetingsactiviteiten in Het Reggedal voor alle senioren in Enter

Het Reggedal en De Welle organiseren in augustus opnieuw een reeks betekenisvolle ontmoetingsactiviteiten voor alle senioren uit Enter. Het programma van augustus is bruisend met diverse gezellige activiteiten, variërend van wekelijkse bijeenkomsten tot speciale eenmalige evenementen.

In Het Reggedal vinden wekelijks terugkerende activiteiten plaats, zoals de gezellige beautymiddag op donderdag om 14.30 uur, het creatief kaarten maken op dinsdagochtend om 9.30 uur, en het ‘Bewegen op de stoel’ op dinsdagmiddag. Deze wekelijkse terugkerende activiteiten worden kosteloos aangeboden in de activiteitenzaal van Het Reggedal.

De activiteiten op een rijtje

Speciale eenmalige evenementen in Augustus:

• Woensdag 2 augustus om 14.30 uur: Optreden van ‘La Donna Mobile’ met hapje en drankje: Geniet van een muzikale middag verzorgd door ‘La Donna Mobile’. Bij mooi weer vindt het evenement buiten plaats, en de toegangsprijs bedraagt € 5,- per persoon.
  • Vrijdag 4 augustus om 14.30 uur: Muzikaal plezier met een optreden van Wim en zijn accordeon: Laat u betoveren door de klanken van Wim en zijn accordeon tijdens deze gezellige muzikale middag.
  • Woensdag 9 augustus om 14.30 uur: Spelletjesmiddag: Een gezellige middag vol spelplezier met verschillende leuke spelletjes zoals sjoelen, Japans biljart en rummikub.
  • Vrijdag 11 en woensdag 23 augustus om 14.30 uur: Bingo-middagen met leuke prijzen: Test uw geluk tijdens de bingo-middagen en maak kans op mooie prijzen. Deelnamekosten zijn € 3.50 per persoon.
  • Maandag 14 augustus: Voorlezen uit ‘Garrit Jan en Annegien’: Kom tot rust terwijl u luistert naar de mooie verhalen van ‘Garrit Jan en Annegien’.
  • Woensdag 16 augustus om 14.30 uur: Familiequiz. Een quiz vol leuke vragen en weetjes over families.
  • Maandag 21 augustus: Gezellig samenzijn met ijsjes en kletsmoment: Geniet van een verfrissend ijsje en plezierige gesprekken.
  • Maandag 7 en vrijdag 25 augustus om 14.30 uur: Pubquiz met gezelligheid als zekerheid: Test uw kennis tijdens deze leuke pubquiz. Het thema is nog een verrassing.
  • Maandag 28 augustus om 14.30 uur: Quiz over spreekwoorden en gezegdes: Voor de fanatieke quizzer een leuke uitdaging om uw kennis van spreekwoorden en gezegdes te testen.
  • Woensdag 30 augustus om 14.30 uur: Creatieve knutselmiddag met het thema ‘Zomer’: Laat uw creativiteit de vrije loop tijdens deze gezellige knutselmiddag met als thema ‘Zomer’.

De meeste activiteiten vinden plaats in de activiteitenzaal van Het Reggedal, waar u kunt genieten van een kopje koffie of thee.

Voor meer informatie over deze activiteiten en om u aan te melden, kunt u contact opnemen met De Welle via 0546-571693 of een e-mail sturen naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.

Mis deze kans niet om de zomer te beleven met inspirerende ontmoetingen en plezierige activiteiten in Het Reggedal!