Wie doet mee met de Wandelchallenge Wierden?

De Welle organiseert samen met Ambulare en andere zorgprofessionals de Wandelchallenge Wierden. Samen helpen we u om stappen te maken naar een fitte en gezonde toekomst. Hiervoor organiseren we in Wierden 20 weken lang wekelijkse wandelbijeenkomsten. We doen het letterlijk stap voor stap; de afstand die gelopen wordt, wordt langzaam en verantwoord opgebouwd.

Er is voldoende begeleiding aanwezig bij de bijeenkomsten. Zo is er regelmatig een fysiotherapeut en/of beweeg- en leefstijlcoach aanwezig. Ook wordt er ondersteuning geboden door wandelmaatjes van Ambulare.

Naast de wekelijkse bijeenkomst, krijgt u een schema mee die u helpt om op de overige dagen ook actiever te worden. De Wandelchallenge is voor iedereen, die vitaler wil worden. Eerdere edities hebben bewezen dat wandelen zorgt voor een fitter gevoel, gewichtsvermindering, maar ook met het verminderen van medicijngebruik en het ontmoeten van nieuwe wandelmaatjes. Wandelt u mee?

Datum gratis informatiebijeenkomst: woensdag 19 april, 9.30-10.30 uur.
Startdatum 20 weekse Wandelchallenge: woensdag 3 mei, 9.30-10.30 uur. Daarna drinken we gezamenlijk koffie/thee.
Kosten: 25 euro, voor het hele wandelprogramma, inclusief koffie/thee.

Voor meer informatie over het project en aanmelden kijk op: https://www.nationalediabeteschallenge.nl/wierden/

Vragen kunt u stellen via de mail: leefstijlcoaches@stichtingdewelle.nl. Bellen voor vragen of aanmelden kan ook, naar de Welle in Wierden: 0546-571693.