Maak twee vogelhuisjes en geef er één weg

Mannen uit de gemeente Wierden opgelet! Heeft u zin om weer eens lekker een ochtend te knutselen? Dat kan op 12 of 14 maart bij  Zorgboerderij De Piet in Enter. Tijdens deze ochtend kunt u samen met andere deelnemers in de werkplaats van de zorgboerderij twee vogelhuisjes van hout in elkaar zetten. Eén is voor uzelf. De andere geeft u weg aan iemand die naar uw idee wel wat positieve aandacht kan gebruiken. Bijvoorbeeld omdat die persoon veel alleen is of weinig aanspraak heeft. Dit mag een bekende van u zijn of iemand uit de buurt die u niet zo vaak ziet. Voorwaarde is dat deze persoon een inwoner is van de gemeente Wierden. De achterliggende gedachte van deze activiteit is ‘omzien naar elkaar’, een initiatief vanuit de themagroep Eenzaamheid in de gemeente Wierden en georganiseerd door De Welle.

Omdat Zorgboerderij De Piet deze gedachte van omzien naar elkaar ook van harte onderschrijft, neemt De Piet een deel van de materiaalkosten voor zijn rekening. Ook de werkplaats en het benodigde gereedschap worden gratis ter beschikking gesteld. Hierdoor bedragen de deelnamekosten slechts € 10,- per persoon.

De activiteit start om 10.00 uur. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar  s.berendijk@stichtingdewelle.nl of door te bellen naar 0546-571693. Geef bij uw aanmelding door welke dag uw voorkeur heeft. Het aantal plaatsen is beperkt, dus wacht niet te lang.

Deze activiteit is een initiatief vanuit de themagroep Eenzaamheid in de gemeente Wierden en wordt georganiseerd door De Welle.