Op naar een vitaal leven!

Slaapproblemen, het gevoel dat je niet helemaal jezelf bent, een paar kilo erbij: twee jaar coronacrisis heeft er bij veel mensen ingehakt. Voor inwoners van de gemeente Wierden van 24 jaar en ouder, wordt ‘Op naar een vitaal leven’ georganiseerd. Na een themabijeenkomst over dit onderwerp, kan er gekozen worden om in een serie workshops aan de slag te gaan met je eigen vitaliteit. De opbrengst? Je staat zelf weer aan het roer van je leven, waardoor je je fitter en vitaler voelt.

Signalen
Dat de coronacrisis pittig was voor veel mensen is bekend. “We krijgen veel signalen binnen van mensen die aankloppen voor een maatje, een welzijnsarrangement, of die hulp van een leefstijlcoach zoeken”, vertelt Kayra Rodijk, leefstijlcoach bij De Welle. “Daarom organiseren we samen met Avedan, MEE IJsseloevers en Evenmens deze themabijeenkomst en workshops. Omdat we hiervoor subsidie van de gemeente Wierden krijgen, kunnen we alles kosteloos aanbieden.”

Wat kun je verwachten?
De themabijeenkomst geeft je de eerste tips en informatie over wat je zelf kunt doen om te werken aan je eigen vitaliteit. Voor mensen die hiermee verder willen kunnen zich vervolgens aanmelden voor de serie van vier workshops. Naast de tips en handvatten die je krijgt, zet je samen met anderen en onder professionele begeleiding stapjes op weg naar een vitaal leven.

Data
Wil je ook aan de slag met je eigen vitaliteit? Op maandag 28 februari is de themabijeenkomst, van 19.00-21.00 uur. Na afloop van de themabijeenkomst heb je de mogelijkheid om je aan te melden voor de serie van vier workshops die op 14 maart, 28 maart, 11 april en 25 april van 19.00-21.00 uur plaatsvinden. Aanmelding voor de themabijeenkomst is noodzakelijk ivm het maximum aantal deelnemers.

Heb je vragen of wil je je graag aanmelden? Dan kun je contact opnemen met Kayra Rodijk, De Welle, via 06-34269710 of mail op k.rodijk@stichtingdewelle.nl.