Passie voor parfum bij Vrouwen voor Vrouwen

Op donderdag 22 juni organiseert De Welle weer een bijeenkomst van Vrouwen Voor Vrouwen. Deze ochtend komt lokale ondernemer Leilas vertellen over haar passie voor parfum en hoe zij als vrouw en als voormalige vluchteling haar plek in de gemeente Hellendoorn heeft gevonden.

Zelf zegt Leilas hierover: “Ik ben Leilas, moeder van drie ondeugende kinderen en vrouw van de liefste man ter wereld. In 2015 kwamen wij naar Nederland als vluchteling uit Syrië. Met het achterlaten van familie en vrienden moesten wij hier helemaal opnieuw beginnen. Onze passie voor parfum hebben wij wel mee kunnen nemen. En na zes jaar zijn we een parfumwinkel gestart. Op de vrouwenochtend neem ik jullie mee in mijn eigen verhaal, de geschiedenis van de parfum, hoe het wordt gemaakt en hoe je de geur kiest die bij jou past. Parfums hebben de kracht om herinneringen op te roepen en emoties te triggeren. Een bepaalde geur kan ons terugbrengen naar een geliefde plek, een bijzondere gebeurtenis of zelfs naar een bepaalde persoon. Het is een vorm van zelfexpressie en kan onze persoonlijkheid weerspiegelen. Als verrassing zal ik een paar flesjes van mijn parfum verloten.”

De bijeenkomst is van 9.30 uur tot 11.30 uur in de socioruimte aan de Bendien Smitshof 38 in Nijverdal. Vooraf opgeven hoeft niet. Je bent welkom om binnen te lopen. Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan  contact op met Petra de Vries via p.devries@stichtingdewelle.nl of 06-43274974.