De Cirkel

Renovatie De Cirkel in volle gang

De renovatie van De Cirkel, de socioruimte van De Welle aan de Nijkerkendijk in Nijverdal, is op dit moment in volle gang. Er is een nieuwe vloer gelegd. Verouderde keukenapparatuur is voor zover nodig vervangen en het hang- en sluitwerk goed nagekeken. De deuren en kozijnen zijn geschilderd en de muren hebben een mooie, warme kleur gekregen. Dit saus- en schilderwerk is grotendeels uitgevoerd door klusvrijwilligers van De Welle. Ook wordt de hele ruimte nog voorzien van nieuwe gordijnen en worden alle tafelbladen vervangen. Voor de kleur- en materiaalkeuze is advies ingewonnen bij een styliste, zodat de nieuwe kleuren goed aansluiten bij het bestaande meubilair.

Reggewoon heeft de bouwkundige aanpassingen voor haar rekening genomen. De vernieuwing van het interieur is door De Welle uitgevoerd en is mede mogelijk gemaakt dankzij financiële bijdragen van Dorpsbudget Nijverdal en diverse andere sponsoren zoals tafelronde 175 Hellendoorn.

Gedurende de renovatieperiode zijn de meeste activiteiten van De Cirkel op een andere locatie voortgezet. Als alles volgens planning verloopt, kunnen deze vanaf 2 november weer in De Cirkel plaatsvinden. Deelnemers en vrijwilligers krijgen hiervan persoonlijk bericht.

Benieuwd naar de actuele stand van zaken? HoiTV nam op 3 oktober kijkje in De Cirkel.