Vrijwilligers gezocht voor maaltijdservice

Als zelf koken niet (meer) gaat, kan de maaltijdservice van De Welle uitkomst bieden. Van maandag tot en met vrijdag kunnen inwoners hier hun warme maaltijden bestellen. Een team van betrokken vrijwilligers brengt de maaltijden rond de middag bij de mensen thuis. Ter versterking van het team in Wierden zoekt De Welle enkele enthousiaste vrijwilligers.

Houdt u van autorijden, heeft u een eigen auto tot uw beschikking en wilt u iets betekenen voor oudere inwoners in Wierden? Dan komt De Welle graag met u in contact. Als vrijwillige bezorger maakt u deel uit van een team van enthousiaste vrijwilligers. Wie in welke week de maaltijden rondbrengt, wordt in goed onderling overleg afgesproken. Dit rouleert per week, waardoor elke vrijwilliger gemiddeld één keer in de zes weken aan de beurt komt. U kunt daarbij zelf aangeven welke dagen of weken u beschikbaar bent of wanneer juist niet. Ook kunt u altijd terecht bij een beroepskracht van De Welle als u tijdens het bezorgen van de maaltijden vragen heeft of een situatie tegenkomt waar u even geen raad mee weet. Voor deze vrijwilligersfunctie ontvangt u een onkostenvergoeding.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden als vrijwilliger voor de maaltijdservice? Neem dan contact op met Gerdie de Hoop, medewerker maaltijdservice De Welle, bereikbaar op 0546-571693 op maandag, woensdag en donderdag tussen 9.00 en 12.30 uur. Of stuur een e-mail naar maaltijden@stichtingdewelle.nl.