Vrouwen Voor Vrouwen – ‘Opvoeden in twee culturen’

Opvoeden in twee culturen, hoe doe je dat? Een steeds actueler thema in onze diverse wereld. Ook  een onderwerp dat ons allemaal aangaat. Het geeft inzicht in ons eigen leven en in dat van een ander.

Op donderdag 11 mei geeft de GGD Twente een workshop over dit onderwerp tijdens een bijeenkomst van ‘Vrouwen Voor Vrouwen’. Elke vrouw die geïnteresseerd is in het ontmoeten van andere vrouwen, haar eigen levenservaring met hen wil delen en verbinding wil maken met vrouwen uit verschillende culturen, is van harte welkom. Vrouwen voor Vrouwen komt één keer per maand bij elkaar voor een gezamenlijke kop koffie of thee drinken en om iets te leren van elkaar. Gezelligheid staat hierbij voorop.

De bijeenkomst op donderdag 11 mei begint om 9.30 uur in de socioruimte van De Welle aan de Bendien Smitshof 38 in Nijverdal. Voor meer informatie of om je aan te melden, kun je contact opnemen met Petra de Vries via 06-43274974 of stuur een e-mail naar p.devries@stichtingdewelle.nl.