Activiteiten in Het Reggedal in mei

Ook in de maand mei organiseert Het Reggedal in samenwerking met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom.

Elke dinsdagmiddag kunnen senioren hun spieren losmaken tijdens ‘Bewegen op de stoel’. Deze activiteit begint om 14.30 uur in de activiteitenzaal van Het Reggedal. Deelnamekosten zijn € 3,50 per keer.

Op woensdagmiddag 17 mei wordt er een spelletjesmiddag georganiseerd. Denk aan sjoelen, Japans biljart, rummikub, ringwerpen en nog veel meer. Ook hiervoor is de aanvangstijd 14.30 uur en de kosten € 3,50 p.p.

Het Shantykoor van de Leesanghers komt op 23 mei naar Het Reggedal om hun repertoire van zeemans- en shantyliederen te laten horen. Ze worden hierbij ondersteunt door twee accordeonisten, een harmonicaspeler, een gitarist en een drummer. Alle ingrediënten voor een sfeervolle avond vol zang en muziek. Het optreden begint om 19.00 uur en is rond 21.00 uur afgelopen. Entreekosten: € 5,- p.p. Heeft u geen eigen vervoer? Dan biedt de Mooi Meegenomen Bus van De Welle misschien uitkomst. U wordt dan van huis opgehaald en na afloop weer thuis gebracht.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor één of meerdere van bovenstaande activiteiten?  Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.