Bedankavond voor alle vrijwilligers in de gemeenten Wierden en Hellendoorn

De gemeente Wierden en de gemeente Hellendoorn willen al hun vrijwilligers bedanken voor hun inzet. Daarvoor worden zij van harte uitgenodigd voor het theatercollege ‘De negen open deuren’. Deze vindt plaats op de volgende dagen:

• Gemeente Hellendoorn
    Dinsdag 5 december 2023 om 20.00 uur in het ZINiN-theater
  • Gemeente Wierden
    Donderdag 7 december 2023 om 20.00 uur in het Kulturhus Irene in Notter

In dit interactieve, leerzame maar vooral leuke college, met daarin veel persoonlijk lief en leed, neemt Jaap Vriend je mee langs 9 open deuren, die ‘alleen nog even ingetrapt hoeven worden’. Deze 9 deuren staan symbool voor communicatielessen zoals grenzen stellen, nee zeggen (nee!) en luisteren (wat zeg je?), die bij het doen van vrijwilligerswerk uitstekend van pas komen. Want of je nu in de sport actief bent, een 1 op 1 maatje bent of bij een zorg- of welzijnsinstelling werkt: als vrijwilliger lopen we allemaal wel eens tegen onduidelijkheid aan als het gaat om onze rol, onze verwachtingen, onze grenzen. Herken jij dit? Meld je dan gratis aan!

Aanmelden vóór 17 november
Deze uitnodiging is voor alle vrijwilligers in de gemeente Wierden en de gemeente Hellendoorn. Verzeker jezelf dus (snel!) van een plekje door je vóór 17 november aan te melden, want: vol = vol! Let op: je kan alleen jezelf aanmelden, dus niet meerdere aanmeldingen per persoon. Aanmelden kan telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 12.30 uur. Vermeld daarbij je naam, telefoonnummer en organisatie waar je vrijwilligerswerk doet.

We hopen veel van jullie te zien bij één van deze theatercolleges.
Vanaf 19.15 uur staat de koffie klaar.

Meer informatie of vragen?
Kun je ‘s avonds niet? Dan is er een mogelijkheid om het theatercollege in Kulturhus Irene in Notter bij te wonen op donderdagmiddag 7 december om 14.00 uur. Dan staat vanaf 13.15 uur de koffie klaar. Dit geldt voor vrijwilligers uit beide gemeenten. Geef dit dan duidelijk aan bij je aanmelding! Neem bij eventuele vragen contact op met Dianne van Egmond (De Welle, gemeente Wierden) of Yvonne Posthuma (De Welle, gemeente Hellendoorn).

De organisatie van deze vrijwilligers-bedankavonden ligt in handen van WierdenDoet! en HellendoornDoet!, beide onderdeel van De Welle.