Ook medewerkers gaan voor vitaliteit en gezondheid

Een enthousiast team, bestaande uit medewerkers van De Welle, staat klaar om hun vitaliteit en gezondheid op de proef te stellen tijdens de Diepe Hel Holterbergloop. Enige tijd geleden heeft dit team al meegelopen met de Cityrun in Nijverdal en viel een aantal van hen zelfs in de prijzen.

Met deze sportieve inspanningen willen we laten zien dat De Welle niet alleen investeert in de gezondheid van inwoners, maar ook in die van haar eigen medewerkers. Bovendien motiveren collega’s elkaar op deze manier om een actieve levensstijl na te streven.

Natuurlijk hopen we hiermee ook inwoners te inspireren om actief te worden of te blijven, en te werken aan hun gezondheid. Wil je weten wat De Welle hierin voor jou kan betekenen en welke (sportieve) activiteiten we aanbieden? Kijk dan verder op onze website of klik op één van onderstaande linkjes: