Kookworkshop voor mannen

Lekker en gezond koken. Er zijn hele generaties, maar vooral mannen, die geen idee hebben hoe dit moet. Daarom start De Welle met de kookworkshop speciaal voor beginnende mannelijke koks.

Dus heeft u nog nooit vlees of vis gebakken, aardappels gekookt of een ovenschotel op tafel gezet? Dan is deze workshop echt iets voor u! Onder de deskundige begeleiding van Maria Muller wordt u de basisbeginselen van het koken bijgebracht en leert u hoe u gezonde en gevarieerde maaltijden kunt bereiden aan de hand van recepten. Uiteraard worden de maaltijden ook met elkaar gegeten en wordt er na afloop gezamenlijk opgeruimd.

Maria Muller is al sinds 2012 vrijwilliger bij De Welle en heeft al verschillende kookworkshops gegeven. Ieder voor- en najaar zet zij deelnemers aan het werk achter de pannen. De bedoeling van de workshops is om mensen zelfredzamer te maken. Een aantal cursisten komt op eigen initiatief, anderen worden door hun vrouw gestuurd. Sommige deelnemers willen nieuwe kennis op doen, voor anderen is het leren koken noodzakelijk omdat hun vrouw door ziekte niet meer kan koken. Ook weduwnaars schuiven aan. Kortom een gezellige en leerzame workshop voor iedereen!

De workshop bestaat uit drie lessen op woensdagavond vanaf 16.30 tot ca. 19.30 uur. De volgende workshopdata zijn op woensdagavond 18, 25 januari en 1 februari. De workshop wordt gegeven in de Kluinveenschool in Wierden. De kosten zijn € 47.50, inclusief een receptenboekje.
Er is ruimte voor zes deelnemers. Dus aarzel niet langer en geef u op! Het is leuk, leerzaam en bovendien gezellig!

Wilt u meer weten over deze cursus of wilt u zich opgeven? Neem dan contact op met De Welle. Telefonisch bereikbaar van 8.30-12.30 uur via 0546-571693 of per mail via s.berendijk@stichtingdewelle.nl