Uitreiking cheque innovatiefonds

De aanvraag van De Welle voor een combinatiefunctionaris Leefstijl bij het Innovatiefonds van de gemeente Hellendoorn is goedgekeurd!

Onze motivatie voor dit project:

Het is de missende schakel tussen onderwijs en welzijn, omdat de combifunctionaris een innovatieve functie is die nog niet bestaat en positieve gezondheid en welzijn integreert in het basisonderwijs. De combifunctionaris fungeert als de brug tussen de educatieve wereld en het sociaal werkveld.

Met deze financiële ondersteuning uit het Innovatiefonds kan De Welle leefstijllessen gaan verzorgen op de basisscholen De Es en De Schaapskooi. Tijdens deze lessen krijgen de leerlingen kennis en vaardigheden aangereikt voor een gezonde, gelukkige en veerkrachtige toekomst. Een toekomst waarin ze zelf aan het roer staan en zo lang mogelijk zelfstandig mee kunnen blijven doen!

Op de foto nemen Evelien Hondebrink, namens De Welle, en Lilian van der Kolk, namens de stichting Ieder Kind Telt waar beide basisscholen onder vallen, de cheque in ontvangst.