Beursvloer Hellendoorn: maatschappelijk betrokken ondernemen én netwerken uitbreiden!

UPDATE: DE BEURSVLOER GAAT NIET DOOR!

Het is weer zover: vrijdag 15 maart 2024 om 17.00 uur organiseert HellendoornDoet!, onderdeel van De Welle, weer de Beursvloer! Deze editie vindt plaats bij Farm Food. Beursvloer Hellendoorn is dé plek om als bedrijf in contact te komen met non-profit organisaties en andersom! Breid je netwerk uit en ontmoet diverse organisaties uit de gemeente Hellendoorn!

De Beursvloer is een feestelijk evenement dat al diverse jaren met succes heeft plaatsgevonden. Tijdens dit evenement gaan bedrijven met non-profit organisaties in gesprek met als uitkomst een leuke match. Als bedrijf kun je bijdragen door expertise, middelen, mankracht en netwerk beschikbaar te stellen. Voor de non-profit organisaties is de Beursvloer dé plek om in contact te komen met bedrijven.

Omdat de matches worden gemaakt met gesloten beurs, is er geen budget nodig om een prachtig resultaat te behalen. Een tegenprestatie in ruil voor het aanbod kan bijvoorbeeld een workshop, activiteit of teamuitje zijn. Creatieve ideeën worden aangemoedigd en afgestemd op elkaars behoeften.

Tijdens de laatste editie werden er maar liefst 111 matches gemaakt met een waarde van €49.735! Het is de perfecte gelegenheid om je netwerk uit te breiden en nieuwe mensen te leren kennen.

Wil je als bedrijf of non-profit organisatie deelnemen aan de Beursvloer Hellendoorn? Geef je dan op via hellendoorndoet@stichtingdewelle.nl of stuur een appje naar 06-28211059.

Over Farm Food

Farm Food Natuurlijke Hondenvoeding is een familiebedrijf. Opgericht in 1982 door ing. Gerrit de Weerd en zijn vrouw Ingrid de Weerd met ondersteuning van beide zoons Maarten en Michiel. Sindsdien is Farm Food uitgegroeid tot een bedrijf met bijna 50 medewerkers die zich elke dag inzetten voor de serieuze hondenliefhebber in binnen- en buitenland.

Het beste voor de hond, professionaliteit en plezier zijn belangrijke kernwaarden binnen Farm Food. Zij wil voor iedereen een fijne en veilige werkplek zijn en biedt bijvoorbeeld een grote groep medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt dagelijks werkplezier in het bedrijfspand van Farm Food op het industrieterrein van Nijverdal. Verder geldt dat zij duurzaam ondernemen serieus in de praktijk brengen.