ontmoeting Reggedal

Activiteiten in Het Reggedal in september

Het Reggedal en De Welle organiseren ook in september een reeks betekenisvolle ontmoetingsactiviteiten voor senioren in Enter. Thuiswonende ouderen zijn hierbij van harte welkom. Alle activiteiten vinden plaats in de activiteitenzaal van Het Reggedal in Enter onder het genot van een kop koffie of thee. Deelname is gratis, tenzij anders vermeld.

Wekelijks terugkerende activiteiten zijn het handwerken op maandag, ‘Bewegen op de stoel‘ op dinsdag en de gezellige beautymiddag op donderdag. Deze activiteiten beginnen om 14.30 uur. Op dinsdagmorgen kunnen belangstellenden om 9.30 uur met elkaar kaarten maken.

Andere activiteiten die in september worden georganiseerd, zijn:

• Vrijdag 1 september om 10.00 uur: Overijsselse Ziekenomroep (OZO)
  • Vrijdag 1 september om 14.30 uur: Gezellig samenzijn en genieten van plezierige gesprekken.
  • Woensdag 6 september om 14.30 uur: Spelletjesmiddag met verschillende spellen zoals sjoelen, Japans biljart en rummikub.
  • Vrijdag 8 september om 14.30 uur: Bingo-middag met leuke prijzen. Deelnamekosten: € 3,50 p.p.
  • Woensdag 13 september om 14.30 uur: Dag van de Chocolade: Geniet van een heerlijke proeverij en test uw kennis over chocolade tijdens de quiz.
  • Donderdag 14 september om 19.00 uur: Muzikaal plezier met een optreden van harmonicaclub ‘De vrolijke noot’. Tijdens de pauze kunt u genieten van een hapje en een drankje. De toegangsprijs is € 5,- p.p.
  • Vrijdag 15 september om 14.30 uur: Samenzang met Erna.
  • Woensdag 20 september om 14.30 uur: Filmmiddag ‘Koning Willem-Alexander in zijn jonge jaren’.
  • Vrijdag 22 september om 15.00 uur: Burendag. Tijdens deze dag draait het om elkaar beter leren kennen of gewoon gezellig bijkletsen. Dit kan goed tijdens de activiteit vogelhuisjes versieren. Daarna wordt er gezamenlijk afgesloten met pannenkoeken eten. De kosten hiervoor bedragen € 5 ,- p.p.
  • Woensdag 27 september om 10.30 uur: Katholieke viering.
  • Woensdag 27 september om 14.30 uur: Creatieve knutselmiddag met als thema ‘Herfstfair’.
  • Vrijdag 29 september om 14.30 uur: Gezellig samenzijn en genieten van plezierige gesprekken.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor één of meerdere van bovenstaande activiteiten?  Neem dan contact op met De Welle via 0546-571693 of stuur een mail naar s.berendijk@stichtingdewelle.nl.