Bloemschiktalent gezocht!

Heb jij wekelijks een prachtig, eigengemaakt bloemstuk op tafel staan? Geniet je ervan om met bloemen te werken en wil je jouw talent delen met anderen?

De Welle zoekt enthousiast vrijwilligers die met enige regelmaat een bloemschikactiviteit willen begeleiden. Deze activiteiten zijn één keer per maand, onder andere in socioruimte De Eik in Hellendoorn en in het Kulthurhus in De Kruidenwijk in Nijverdal.

Als vrijwilliger denk je mee over het bloemstuk dat de deelnemers gaan maken. Dit is mede afhankelijk van de tijd van het jaar. Denk aan Pasen, Koningsdag, herfst of kerst. Je bent betrokken bij het inkopen en verzamelen van de benodigde materialen. Tijdens het bloemschikken geef je de deelnemers tips en help je hen waar nodig. Samen met een collega-vrijwilliger zorg je ervoor dat elke deelnemer met een leuk eigengemaakt bloemstuk naar huis gaat en dat jullie met elkaar een fijne ochtend of middag hebben.

Wil je meer weten over deze vrijwilligersvacature? Neem dan contact op met De Welle,  telefoon 0548-638810 of via info@stichtingdewelle.nl.