DE OVERIJSSELSE VRIJWILLIGERSPRIJS 2021 ON TOUR

De vrijwilligerswaardering van de gemeente Hellendoorn kon dit jaar niet doorgaan vanwege Covid-19. Toch wil HellendoornDoet! vrijwilligers en -organisaties graag in het zonnetje zetten. Hiermee laten ze aan de vele vrijwilligers in de gemeente weten dat hun inzet onmisbaar is en dat al het vrijwilligerswerk enorm gewaardeerd wordt. HellendoornDoet! sluit daarom aan bij de Overijsselse Vrijwilligersprijs on tour!

De provincie Overijssel, Stimuland en meerdere Overijsselse Vrijwilligers(steun)punten hebben de handen ineen geslagen om zoveel mogelijk vrijwilligers in het zonnetje te zetten. In elke deelnemende gemeente worden drie vrijwilligers of organisaties gekozen die een prijs uitgereikt krijgen uit handen van de provincie. Vanaf nu kan iedereen een vrijwilliger, een groep vrijwilligers of een vrijwilligersorganisatie aanmelden voor deze prijs. Dat kan door vóór 8 september de aanmelding in te vullen via onderstaande link. Een onafhankelijke jury kiest uit alle aanmeldingen de drie winnaars. De winnaars krijgen tussen 15 oktober en 15 november bezoek van een provinciaal statenlid, die de prijs komt overhandigen. Natuurlijk laten we dit niet ongemerkt voorbij gaan. De pers wordt uitgenodigd om hier uitgebreid verslag van te doen.

U meldt vóór 8 september een vrijwilliger aan, een groep vrijwilligers of een vrijwilligersorganisatie aan waarvan u vindt dat die een prijs verdient. Dat kan die ene vrijwilliger zijn die zich al jaren onmisbaar maakt. Of iemand die tijdens de corona crisis veel voor anderen heeft betekend. Of een groep vrijwilligers die voor de buurt het verschil heeft gemaakt. De keuze is aan u. In een korte motivatie geeft u aan waarom juist hij/zij deze prijs moet winnen.

Het enige dat men moet invullen is; e-mailadres, wie wilt u aanmelden en waarom.

Meer informatie via HellendoornDoet! Bel met 0548-638810 of mail naar vrijwilligers@stichtingdewelle.nl

Het formulier om een vrijwilliger, een groep vrijwilligers of een vrijwilligersorganisatie aan te melden vindt u hier: